hello@osemkowa.pl

 || czas realizacji to 5 dni roboczych

Reklamacje / zwroty / wymiany

ZWROTY PRZYJMUJEMY TYLKO paczkomatem! Ewentualnie kurierem. Nie bierzemy odpowiedzialności za przesyłki Pocztą Polską, które nie dochodzą..

Pamiętaj! Przed każdym zakupem możesz zapytać o wizualizację, rozmiary etc. jeżeli nie ma jej w galerii. Wszystko staramy się uzupełniać, ale człowiek jest tylko człowiekiem... 

Napisz do nas wcześniej, może jesteśmy w stanie pomóc. Zwykle zawsze jesteśmy w stanie pomóc.

Rozmiary są dokładnie takie jak w tabelce - zakładka 'Rozmiary'.

Rozmiary lub kolory, jeżeli jest taka potrzeba wymieniamy na życzenie. To nie problem :)

 

Wymiany

Rozmiar koszulki lub bluzy możemy wymienić. Nalezy wtedy odesłać do nas (na adres ul. Nowosądecka 66 30-683 Kraków lub paczkomat Białoruska 11a, Kraków) produkt z zawartą informacją na jaki rozmiar wymienimy. Odeślemy taki, jaki sobie zażyczycie.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailem.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy na podane konto prześlij formularz zwrotu znajdujący się na dole regulaminu oraz prześlij nam orginalny paragon. Bez niego nie możemy zwrocić Ci pieniędzy!

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: hello@osemkowa.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

W przypadku koszulek i bluz - wymieniamy rozmiary. Wystarczy odesłać nam nietrafiony rozmiar wraz z kartką na jaki mamy wymienić i gdzie mamy wysłać :) Adres do wymiany: ul. Nowosądecka 66, przyziemie 30-683 Kraków

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Zwrot TYLKO na podstawie przesłanego pragonu. Bez paraognu nie możemy wrócic pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl